| |||||||
| Commercial ads | |
| | |
|
![]() |
| | Thread Tools |
| | #2 (permalink) |
| CDFreaks Resident Join Date: Jun 2000 Location: nederland
| ik ben best breed maar ik pas xl wel hoor. ![]() en aangezien ik geen dwerg ben. zijn kabouter sproet ook goed?.
__________________ allemaal gaan we een keertje dood dus geef nog een feestje al sta je rood.ga op vakantie stel nog een daad want voor je het weet ben je er geweest.gifs en animaties the wrestling game |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Retired Admin Join Date: Aug 1999
| lol
__________________ |<-=In this business, Respect is not an easy thing to earn from someone, especially from me. Once I see the fear that I demand, I'll think about dishing out some respect. =->| - Visit us @ IRC #cdfreaks - ![]() |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| CDFreaks Resident Join Date: Mar 2001 Location: melraaH
| Quote:
![]() ken08 bedoelt dat hij maar 1.88 groot is. en dat dan een XL shirt normatlitair vet groot is vergeleken met je romp. maar nu is zijn ervaring dat een XL shirt maar net past. met heet wassen, als het shirt daardoor krimpt, is het dus te klein.
__________________ Computer upgrades: €hmm.- Internet connection: €50.- p/m Account by CD-F: "free" Knowledge: Priceless | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Senior (non-technical) Admin Join Date: Mar 2000 Location: Eindhoven, The Netherlands
| /me kreeg XXL... Is altijd nog te gebruiken als nachthemd ![]()
| | #13 (permalink) |
| CDFreaks Resident Join Date: Jun 2000 Location: nederland
| de meeste krimpen toch wel na een x wassen
__________________ allemaal gaan we een keertje dood dus geef nog een feestje al sta je rood.ga op vakantie stel nog een daad want voor je het weet ben je er geweest.gifs en animaties the wrestling game |
| | |
| |
| |
![]() |
| If you can't find where you are looking for, then become a member and get an answer fast! We have thousands of people online every moment of the day to help you! Click here |
| Can't find where you are looking for? Search our knowledgebase! | |
| | |