| |||||||
| Commercial ads | |
| | |
|
![]() |
| | Thread Tools |
| | #1 (permalink) |
| CDFreaks Resident Join Date: Jul 2001
| Xbox Emulator Howdi, Zeg ff een vraagje: Is er al een goede XboX emulator, of evt. een Beta die al een beetje werkt (dus ook de dvd's kan lezen) Ik heb als wat gezocht en ik kan er weinig bevredigende info over vinden. thanks! Volgens mij alleen nog maar hoax versies op dit moment!
__________________ ®-=M@rsZ initializing new signature: Process: ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒ 85% Last edited by Marsz-=FX; 02-06-2003 at 17:10. |
| | |
| | #2 (permalink) | |
| CDFreaks Resident Join Date: Dec 2002
| Re: Xbox Emulator Quote:
| |
| | |
| | #4 (permalink) |
| CDFreaks Resident Join Date: Jul 2001
| Volgens mij hebben ze dat nog niet voor elkaar als ik het zo eens lees op de div. sites... Voor de Xbox Linux versie moet hij omgebouwd worden om het te laten werken.. Wel hebben ze de bios uit elkaar getrokken, dus das al vast iets..! Och, DVD's waren ook zo gehacKed! Ik wacht wel ff... ![]()
__________________ ®-=M@rsZ initializing new signature: Process: ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒ 85% |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Quote:
| |
| | |
| | #6 (permalink) |
| CD Freaks Member Join Date: May 2003
| kunnen we niet iets doen net zoals " de strijd tegen kanker" een screensaver die de data krijgt als de computer niets doet dan hebben we een heeeeele hoop pc's en die zijn meer dan 500 Mhz maar dat is natuurlijk niet mogelijk of wel ![]() |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Quote:
mzzls | |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| New on Forum Join Date: Jun 2003
| Quote:
Stel dat aan een stuk door duizend pc's bezig zijn met het kraken, deze via een soort van minimale upload aan alle pc's dmv. enkele bytes aangeven wat de status is en zo dynamisch iedere pc's opdrachten geven om een bepaald gedeelte te kraken. Ik weet niet in hoeverre zoiets mogelijk zou zijn, of de upload voldoende zou zijn etc. maar het lijkt mij een oplossing waar iig. Bill Gates niet zomaar een stop achter kan zetten (net zoiets als GPL, het is van iedereen, er is geen centraal iemand). | |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Administrator Join Date: Feb 2000 Location: On my chair
| Quote:
__________________ Every answer is just a question away... My other hobby is photography. Come take a look at what I do! Help us fighting cancer! Hardware tools: Prime95, Sandra, MemtestX86, MBM, DFT CD/DVD: Smartripper, DVD Decrypter, DVD Shrink, ForceAspi Check your CPU wattage online! Linux: be root || Windows: reboot | |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Quote:
Aan de andere kant, als dit wordt toegepast in bijv. Oost Europa, waar noch de Amerikaanse, noch de Europese wetgeving geldt, denk maar aan al de illegale software die daar rondstruint. Ik geloof dat er daar best een boel gasten zullen zijn die zulk soort software willen draaien. Daar zal Microsoft dan weinig tegen kunnen doen, behalve mensen inzetten die gaan proberen die software te kraken. Ik zie Microsoft al niet zo snel 10-duizenden (wat volgens mij niet een onreëel aantal is) een proces aanspannen in een land waar men het niet zo nauw neemt met piraterij. Dit zal Microsoft alleen maar geld kosten, en ik betwijfel of hun dat waard is, aangezien de spellendivisie bij Microsoft lang niet zo groot is voor het bedrijf in vergelijking met Nintendo. | |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Administrator Join Date: Feb 2000 Location: On my chair
| Quote:
__________________ Every answer is just a question away... My other hobby is photography. Come take a look at what I do! Help us fighting cancer! Hardware tools: Prime95, Sandra, MemtestX86, MBM, DFT CD/DVD: Smartripper, DVD Decrypter, DVD Shrink, ForceAspi Check your CPU wattage online! Linux: be root || Windows: reboot | |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Quote:
Hierbij wordt dan aangegeven dat het om dat en dat land gaat en dat men uiteraard wel in het bezit moet zijn van een gemodde xbox. Dit alles zoveel mogelijk anonymous. Wie weet valt het aantal nog wel mee ook. Een kleine duizend mensen moet wel te doen zijn, en dat is alvast iets, mits deze ook allemaal een redelijk rappe pc hebben. | |
| | |
| |
| |
![]() |
| If you can't find where you are looking for, then become a member and get an answer fast! We have thousands of people online every moment of the day to help you! Click here |
| Can't find where you are looking for? Search our knowledgebase! | |
| | |