| |||||||
| Commercial ads | |
| | |
|
![]() |
| | Thread Tools |
| | #4 (permalink) |
| CD Freaks Senior Member Join Date: Mar 2000
| er bestaan proggies voor, maar dit duurt heeel erg lang en de verzie die ik had kon maar tot 5 tekens hacken (trial version) heb ik zelf een keer geprobeerd (winzip gemaakt, en dan passwoord van 5 tekens) dit duurde op m'n pII 400 zo'n 10 uur........ maar het proggie heet: Advanced Zip Password Recovery... Zoek maar op... |
| | |
| | #5 (permalink) |
| CDFreaks Resident Join Date: Jul 1999 Location: 192.168.0.1
| Heb het voor de grap eens gedaan met een paswoord met allemaal rare tekens erin, tien in totaal, dus iets als ë$ç@<?§#&û maar na een paar dagen ben ik toch maar gestopt, hij had toen de eerste nog niet eens gevonden! (op een 500 MHz pentium) |
| | |
| | #7 (permalink) |
| CDFreaks Resident Join Date: Aug 1999 Location: Afganistan
| als iemand een paar spaties en rare tekens gebruikt kan je het wel vergeten. Heb zelf eentje gemaakt van 12 lang met 2 spaties een ! teken een stuk of 4 cijfers en wat letters, nou daar was ie 3 jaar mee zoet zegt ie. en dat op een p3 750mhz |
| | |
| | #8 (permalink) |
| CDFreaks Resident Join Date: May 2000 Location: I live in the Netherlands, it is a small country in Europa. What..?? don't u know where Europa is?? O shit.. you're from Mars, sorry, Europa is on the Earth. But i must say where i live here isn't it? I am sorry but i reach the maximal characters :(
| <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Badtobone: als iemand een paar spaties en rare tekens gebruikt kan je het wel vergeten. Heb zelf eentje gemaakt van 12 lang met 2 spaties een ! teken een stuk of 4 cijfers en wat letters, nou daar was ie 3 jaar mee zoet zegt ie. en dat op een p3 750mhz<HR></BLOCKQUOTE> Hadden ze 3 jaar geleden al een pIII 750 ??????? The MAzTER ![]() |
| | |
| | #12 (permalink) |
| CD Freaks Member Join Date: Apr 2000 Location: innuatie
| Kan iemand me please vertellen waar of hoe ik de volledige versie van Advanced Password Recovery kan vinden? Volgens mij werkt het perfect. Want het password wat ik zoek is een url, wat meestal het geval is bij sites als "easywarez.com". Ik zoek trouwens het password van "NOX", ga bij easywarez.com naar "downloads", dan naar de volgende pagina van de games en klik dan op N O X. Dat eerste bestandje heeft een password en die zoek ik.... ThAnX allemaal! masterBURNER |
| | |
| | #14 (permalink) |
| CD Freaks Senior Member Join Date: Mar 2000
| ik heb ook wel eens bij easywarez iets downgeload... Daar stond gewoon het paswoord bij en dat was toen http://www.easywarez.com probeer dat eens.... |
| | |
| | #15 (permalink) |
| CDFreaks Resident Join Date: Jun 2000
| <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by masterBURNER: Kan iemand me please vertellen waar of hoe ik de volledige versie van Advanced Password Recovery kan vinden? Volgens mij werkt het perfect. Want het password wat ik zoek is een url, wat meestal het geval is bij sites als "easywarez.com". Ik zoek trouwens het password van "NOX", ga bij easywarez.com naar "downloads", dan naar de volgende pagina van de games en klik dan op N O X. Dat eerste bestandje heeft een password en die zoek ik.... ThAnX allemaal! masterBURNER<HR></BLOCKQUOTE> OK, ben even gaan kijken en daar stond dus: WinZip-password: uploaded at http://kickme.to/everyday Moet dus die hele regel zijn. [This message has been edited by Misha (edited 12 June 2000).] [This message has been edited by Misha (edited 12 June 2000).] |
| | |
| | #16 (permalink) |
| CD Freaks Senior Member Join Date: Jan 2000
| deze werkt wel goed geloof ik http://www.lostpassword.com heb alleen geen crack! |
| | |
| |
| |
![]() |
| If you can't find where you are looking for, then become a member and get an answer fast! We have thousands of people online every moment of the day to help you! Click here |
| Can't find where you are looking for? Search our knowledgebase! | |
| | |