| |||||||
| Commercial ads | |
| | |
|
![]() |
| | Thread Tools |
| | #1 (permalink) |
| CD Freaks Junior Member Join Date: May 2001
| Windows xp shutdown Hi , Ik heb eens een vraag , ik heb onlangs windows xp dutch geinstalleerd en na de installatie sluit men pc niet meer af . Bedoel ik moet nog steeds op de off knop drukken om de pc af te zetten .Dit was voorheen niet het geval onder windows 98 . Heeft er iemand dit probleem ook of kent er iemand een oplossing . alvast bedankt , Snif |
| | |
| | #2 (permalink) |
| CD Freaks Junior Member Join Date: May 2000 Location: Jamaica Man!
| Je gaat naar eigenschappen beeldscherm=>schermbeveiliging=>Energie(onderaan)=>tabblad APM en selecteer "Ondersteuning voor Geavanceerd Energiebeheer (APM) inschakelen" en voila, dat is weer gefixt! ![]() Greetz Zavro77 |
| | |
| | #7 (permalink) |
| CD Freaks Member Join Date: Mar 2000 Location: Netherlands
| MS WindowsXP Pro NL Build 2600 Bij afsluiten of opnieuw opstarten krijg ik melding na opslaan instellingen: BSOD met stop: 0x0000007E (0x0000005, 0x8050E908, 0XF8970A20, 0XF8970720) fucking crap Standby staat op: NOOIT Systeem op Standby: NOOIT oh ja, er zit een APC Back UPS 350 tussen BTW: weet je wat ook helemaal geweldig is ? als ik opstart met een non bootable cdr in de cdrom drive krijg ik ook een BSOD met stopfout over CDFS laat ik de cdrom drive leeg is er niks adh !!! winXP S U C K S ! right now
__________________ beter n warez-cd in de hand as 1 ongebrand |
| | |
| | #8 (permalink) |
| New on Forum Join Date: Nov 2001 Location: Belgium, Antwerp
| Volgens mij gaat het hier om een slecht gekraakte versie. Ik denk als je opnieuw installeert, maar dan een originele of goed gekraakte versie dat al je problemen opgelost zullen zijn. Ik heb dat vroeger ook gehad met een slechte beta versie. Ik weet niet of dit de beste oplossing is maar het is er toch al een dat zeker zal werken. Groeten, Kevin |
| | |
| | #9 (permalink) |
| CD Freaks Member Join Date: Mar 2000 Location: Netherlands
| nee dude full version met corp key heb nu in systeem, Computer verandert in "Standaard computer" BSOD blijft nog steeds... maar vreemd, want winME/ 9x doen het wel gewoon goed heb alleen een PCI pinnacle pctv pro erin zitten waar ie over zeurt met installatie van programmatuur van bla bla niet ondertekend door MS maar het is wel de laatste software voor XP staat op de site van pinnacle dus dan kan het toch niet aan de hardware liggen, maar is een instelling/driver in XP dan toch ? in windowsME zat een mogelijkheid om afsluiten aan te passen maar die kan ik niet vinden in XP kheb ook de bios al aangepast, maar of ik energiebeheer nou aan of uitzet maakt niet uit.
__________________ beter n warez-cd in de hand as 1 ongebrand Last edited by Baggeraar; 17-12-2001 at 12:08. |
| | |
| |
| |
![]() |
| If you can't find where you are looking for, then become a member and get an answer fast! We have thousands of people online every moment of the day to help you! Click here |
| Can't find where you are looking for? Search our knowledgebase! | |
| | |