| |||||||
| Commercial ads | |
| | |
|
![]() |
| | Thread Tools |
| | #1 (permalink) |
| Registered User Join Date: Jan 2002 Location: nederland
| win nt4 workstation ik heb hier een orginelen nt4 workstation (orgineel) liggen met 3 diskettes erbij maar er is een probleempje diskette 2 leest ie prima diskette 3 leest ie ook goed maar diskette 1 kan ie niet lezen kan iemand mij mischien vertellen waar ik diskette 1 ergens kan downloaden ofzo of kan iemand hem naar me pm zenden (please) bij voorbaat dank |
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Re: win nt4 workstation Quote:
of kan iemand naar mijn email zenden rodywillemse@hotmail.com het gaat hier om diskette 1 voor de nederlandse versie | |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Quote:
maar iniedergeval bedankt voor je reactie | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| CD Freaks Senior Member Join Date: Feb 2001
| het nt 4 is voortaan wat roestig bij mij maar ik neem aan dat je de 3 bootfloppys die je bedoelt de bootdiskettes voor installatie vanaf cd-rom. Als ik me niet vergiste kun je die vanaf je cd aanmaken door naar de dir "I386" te gaan van de cd en daar dan "winnt /ox" (kan ook oc zijn zijn ik weet het namelijk niet direct meer) maar anders moet je even kijken naar welek mogelijkheden der ook alweer waren met "winnt /?" daar moet als het goed is een optie bijstaan om de boot flopys aan te maken. |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Retired Admin Join Date: Oct 1999 Location: central NL
| Quote:
| |
| | |
| |
| |
![]() |
| If you can't find where you are looking for, then become a member and get an answer fast! We have thousands of people online every moment of the day to help you! Click here |
| Can't find where you are looking for? Search our knowledgebase! | |
| | |