| |||||||
| Commercial ads | |
| | |
|
![]() |
| | Thread Tools |
| | #1 (permalink) |
| CD Freaks Junior Member Join Date: Sep 2001
| Welke PDA kiezen? Kiezen... Ik twijfel nog tussen de Asus Mypal620 (zonder wi-fi maar erg snel, rond 299euro), Dell Axim x3i (met wi-fi, 399euro), Toshiba E800(eeeeerg goed, heeft alles, voIP en Wi-fi maar nog te duur 550euro) Ik zoek iets om draadloos te internetten of iets zonder wi-fi maar met Compact flash waar ik een wi-fi kaarje kan insteken. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| CDFreaks Resident Join Date: Jun 2001
| 'k heb niet zoveel ervaring met die dingen. Mijn vader heeft er 1tje van Compaq en die blijkt erg goed te bevallen (ook bij de rest van zijn collega's). Maar als je mobiel wil internetten via wifi is het toch veel handiger om een Laptop te hebben? of is dat te groot?
__________________ www.Murphy23x.nl |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Newbie Join Date: Aug 1999
| Tax had daar een topic over in Engelstalig forum. Ik denk als je zoekt op iPAQ dat je er wel komt....wellicht heb je daar nog iets aan (met verwijzingen naar reviews etc)
__________________ If ignorance is a bliss, you are truly blessed. |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Senior (non-technical) Admin Join Date: Mar 2000 Location: Eindhoven, The Netherlands
| Quote:
| | #5 (permalink) | |
| CD Freaks Junior Member Join Date: Sep 2001
| wifi Quote:
![]() | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| CDFreaks Resident Join Date: Jun 2001
| Mja dat kan je idd wel goed doen met zo'n ding. Maar het schrijven van een mailtje en/of surfen is een ramp op zoiets. Is het niet te overwegen een 2e hands laptop te kopen en daar een WIFI kaartje in te gooien? Lijkt me persoonlijk veel handiger.
__________________ www.Murphy23x.nl |
| | |
| |
| |
![]() |
| If you can't find where you are looking for, then become a member and get an answer fast! We have thousands of people online every moment of the day to help you! Click here |
| Can't find where you are looking for? Search our knowledgebase! | |
| | |