| |||||||
| Commercial ads | |
| | |
|
![]() |
| | Thread Tools |
| | #2 (permalink) |
| CD Freaks Senior Member Join Date: Apr 2000 Location: Earth
| Hollywood heeft graag de touwtjes in handen als het gaat om de distributie van films. Daarvoor heeft het DVD Forum de wereld opgesplitst in regios. Een DVD-speler uit de ene regio kan geen titels uit een andere regio afspelen. Daarnaast komt het verschil in TV-standaarden (zoals NTSC en PAL/SECAM) weer eens om de hoek kijken. Titels uit Japan (NTSC) werken niet met Europese spelers (PAL/SECAM) zonder een of andere omvorming, ondanks dat Japan en Europa binnen dezelfde regio vallen Regio 1: Amerika Regio 2: Europa(NL) [This message has been edited by Minihoolie (edited 10 June 2000).] |
| | |
| | #5 (permalink) |
| CD Freaks Senior Member Join Date: Apr 2000 Location: Earth
| Als je interesse in titels hebt, ik bestel ze altijd bij: DVD Outlet http://www.dvdoutlet.nl/cgi-bin/web_store/web_store.cgi |
| | |
| | #7 (permalink) |
| CD Freaks Senior Member Join Date: Mar 2000 Location: the Dutch Mountains
| Maar als je DVD regiovrij is en je geen probleem hebt dat je films niet ondertiteld zijn dan zou ik mooi in de US bestellen. Stukken voordeliger!! www.dvdboxoffice.com (geen verzendkosten) |
| | |
| |
| |
![]() |
| If you can't find where you are looking for, then become a member and get an answer fast! We have thousands of people online every moment of the day to help you! Click here |
| Can't find where you are looking for? Search our knowledgebase! | |
| | |