| |||||||
| Commercial message | |
| | |
|
![]() |
| | Thread Tools |
| | #1 (permalink) |
| CD Freaks Junior Member Join Date: May 2006
| Van PC naar Laptop Hoi mensen, Heb pas geleden een nieuwe laptop gekocht. Vroeg me nu af hoe ik de bestanden van mijn oude computer snel naar mijn laptop kon verplaatsen. Is het zo dat een USB-kabel al genoeg is om laptop en PC te verbinden, of komt er veel meer bij kijken. Alvast Bedankt |
| | |
| | #2 (permalink) |
| CD Freak Join Date: Mar 2006 Location: Almost there
| Re: Van PC naar Laptop Er bestaan inderdaad speciale USB-netwerk kabels, maar die zijn vrij duur voor die ene keer dat je ze zou willen gebruiken. Als beide computers een netwerkpoort (Ethernet) hebben, is het logischer om een gewone netwerk-kabel te gebruiken. Tussen twee PC's heb je een "crossover" kabel nodig (in tegenstelling tot een "patch" kabel wanneer je er ook nog een hub/switch tussen zet). Of je kan je gegevens op DVDRW branden of via andere externe opslagmedia (flash geheugen, harde schijf) overzetten natuurlijk. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| CD Freaks Junior Member Join Date: May 2006
| Re: Van PC naar Laptop Het is me gelukt, Wist niet dat zo'n "internet kabel" een crossover kabel wordt genoemd , maar toen ik het eenmaal door had was het even een netwerk instellen en bestanden verplaatsten van mijn computer naar laptop. . . . Nog bedankt Cressida . . . ![]() |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| CDFreaks Resident Join Date: Sep 2003 Location: In front of my monitor.
| Re: Van PC naar Laptop Quote:
maar dat was gewoon info waar je mss wel niets aan hebt lol mzzl Dúnedain
__________________ I did not fail, I only found 5000 ways that don't work Power of United Burners Against Cancer Asus M2N-SLi Deluxe NVIDIA nForce® 570 SLI™ MCP AMD Athlon 64 X2 dual core 6000+ Maxtor 500 GB HD intern en WD 500 GB ext 2048 MB Kingston DDRII Ram 800 MHz Ati X1650 silent 512 MB NEC AD7173 DL Brander met Labelflash technology LG gdr8161 DVD Player Windows XP Pro SP2 Multi Lang KPN Experia Box en 3COM Accesspoint Internet Plus Bellen KPN Dell Latitude notebook | |
| | |
| |
| |
![]() |
| If you can't find where you are looking for, then become a member and get an answer fast! We have thousands of people online every moment of the day to help you! Click here |
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
| |