| |||||||
| Commercial message | |
| | |
|
![]() |
| | Thread Tools |
| | #1 (permalink) |
| CD Freaks Member Join Date: May 2000 Location: here and there
| TCP/IP resetten onder windows XP....Hoe???? hallo allemaal, soms is het nodig om de tcp/ip-stack te verversen om een nieuw IP-adres te bekomen. onder de voorgaande windows-versies ging dit met het commando /renew of /renew all. nu, in windows XP kan ik het ip-adres van mijn connectie wel zien met : Start/uitvoeren/cmc/ipconfig, maar ik kan het niet verversen. ik heb ooit eens een "script" geprobeerd, maar dat deed dus absoluut niets :'-( is er een andere mogelijkheid??? alle suggesties zijn welkom. groetjes, Andos
__________________ We need ugliness to see the beautifull |
| | |
| | #4 (permalink) |
| CD Freaks Member Join Date: May 2000 Location: here and there
| het laden van die nettcpip.inf heeft geholpen.ik deed effe een search en die bevindt zich in de c:\windows\inf-directory. opgelet : die INF-folder mag niet "verborgen" zijn. indien wel, gewoon effe zoeken naar nettcpip.inf , daar op rechtsklikken en dan kiezen voor installeren en voila :-)))) alvast bedankt voor de tip :-)
__________________ We need ugliness to see the beautifull |
| | |
| | #5 (permalink) |
| New on Forum Join Date: Jun 2008
| Re: TCP/IP resetten onder windows XP....Hoe???? ip heb ook hulp nodig, ik heb alles wat jullie poste gedaan maar ik krijg steeds deze error : Er is een fout opgetreden bij het vernieuwen van de interface: LAN-verbinding 4 <de aangevraagde serviceprovider kan niet geladen op geïnitialiseerd worden> HELP me alsjeblieft!!! |
| | |
| |
| |
![]() |
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
| |