| |||||||
| Commercial message | |
| | |
|
![]() |
| | Thread Tools |
| | #1 (permalink) |
| CD Freaks Member Join Date: Oct 2001 Location: Zeeland, The Netherlands
| Switch Kan iemand mij vertellen of de volgende switch goed te gebruiken is: W-linx 5-poorts miniswitch SW-005cm. Iemand ervaring mee? Hij moet achter een PC (met Win XP) met kabelinternet gaan werken als switch naar twee andere PC's ( met daarop ME en Win 98).
__________________ Mgompie |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Retired Admin Join Date: Oct 1999 Location: central NL
| Ik ken het merk niet, maar ik neem even aan dat ie gewoon z'n werk goed zal doen. Als je dus via een switch je LAN wilt uitbreiden en evt internet zo wilt delen is dat heel goed mogelijk! (maak zelf ook gebruik van een switch @ my home!) |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Administrator Join Date: Feb 2000 Location: On my chair
| Ken het apparaat ook niet, maar uit ervaring kan ik je zeggen dat dit soort goedkope netwerkcomponenten voor de consumentenmarkt geweldig werken zolang ze niet te zwaar belast worden. Voor kabelinternet te delen voldoet dit product vast ruim. Ook voor een licht LAN te runnen. Wil je echter goed kunnen LANnen (veel dataverkeer over meerdere poorten tegelijkertijd) dan ben je met een goedkope switch niet meer zo goed af... Voor huis tuin en keukengebruik volstaat dit product echter ruim..!
__________________ Every answer is just a question away... My other hobby is photography. Come take a look at what I do! Help us fighting cancer! Hardware tools: Prime95, Sandra, MemtestX86, MBM, DFT CD/DVD: Smartripper, DVD Decrypter, DVD Shrink, ForceAspi Check your CPU wattage online! Linux: be root || Windows: reboot |
| | |
| | #5 (permalink) |
| CDFreaks Resident Join Date: Jun 2001 Location: married
| Ik heb te veel ergernis opgelopen met dit soort vage merken. Geef mij maar 3Com spul.. levenslange garantie op NICS en switches die automatisch door hebben of je cross-over of gewone utp hebt liggen .. Sja , je betaalt wel voor die kwaliteit. |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Quote:
![]() Ik heb hier 1 3com nic en de rest allemaal van die Realtek dingen en merk eerlijk gezegd geen verschil. (hoewel die 3com de enige is die onder XP wil werken zonder de rest van me config te verstoren) Ik ben ook eigenaar van een noname 8 poorts switch (noname=ik heb nog nooit van het merk gehoord) en deze doet al ruim een jaar perfect waar ik em voor gekocht heb; inetten op meerdere pc's & veel traffic behandelen. Ooit zal je een keer problemen krijgen met een noname apparaat maar voorlopig is me dat nog niet gebeurd. (niet echt dan) | |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Quote:
Ook features als parallel tasking etc etc moet een Realtek missen. Al met al is een Realtek nic een redelijke nic voor thuis (indien je systeemsetup er geen problemen mee heeft, komt wel eens voor nl) maar voor het betere werk is er toch 3com. Hogere snelheden, meer features en meer instellingen...
__________________ Every answer is just a question away... My other hobby is photography. Come take a look at what I do! Help us fighting cancer! Hardware tools: Prime95, Sandra, MemtestX86, MBM, DFT CD/DVD: Smartripper, DVD Decrypter, DVD Shrink, ForceAspi Check your CPU wattage online! Linux: be root || Windows: reboot | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Nou, in me bak waar ik de grotere bestanden mee download zit een realtek en die trekt het zo te zien best op de maxspeed van me kabelmodempje. Maar zoals ik al zei, een realtek onder XP in me 'normale' (meest gebruikte) pc kan ik wel vergeten. (BSOD's all the way) Dit is direct voorbij als ik een 3com plaats. Ik ben het dus ook wel eens dat 3com beter is, maar als je pc ook met een realtek z'n werk kan doen zonder problemen vind ik het persoonlijk onzin om 3x zoveel uit te geven voor een 3com. (hoewel het wel mooier staat in je sysspecs dan hehe!) |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Quote:
![]() Maareuh om terug te komen op het topic.. Mgompie: heb jij deze nic al gekocht? Zoja, wat zijn je bevindingen?
__________________ Every answer is just a question away... My other hobby is photography. Come take a look at what I do! Help us fighting cancer! Hardware tools: Prime95, Sandra, MemtestX86, MBM, DFT CD/DVD: Smartripper, DVD Decrypter, DVD Shrink, ForceAspi Check your CPU wattage online! Linux: be root || Windows: reboot | |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| CDFreaks Resident Join Date: Jun 2001 Location: married
| Quote:
in 1 systeem heb ik een realtek nic zitten , maar dat is een onboard nicje dus daar kon ik weinig aan doen ![]() | |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| CDFreaks Resident Join Date: Jun 2000 Location: daar waar jullie niet wonen
| Quote:
![]() | |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Quote:
| |
| | |
| | #16 (permalink) | |
| Quote:
| |
| | |
| | #17 (permalink) | |
| CDFreaks Resident Join Date: Feb 2001 Location: Belgium
| Quote:
![]()
__________________ I'm not deaf I'm you just ignoring you WHAT???? | |
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Quote:
![]()
| | |
| | #20 (permalink) | |
| CDFreaks Resident Join Date: Aug 1999
| Quote:
En voor Rasta: die 512 is omgerekend 64 kb/sec...... dus die 128 wordt dan 16 kb/sec en dat laatste met name is dus zwaar teleurstellend (heb ik ook (adsl), dus ik weet waar ik het over heb.... een pubje uploaden duurt vaak errug lang )
__________________ -= It takes wisdom.....to be confused =- | |
| | |
| | #21 (permalink) | |
| Quote:
1 kB (kiloByte) = 8 kb (kilobit) Overigens wil ik even mijn medeleven tonen aan diegenen die nog steeds moeten dromen van sneller als 56k (of isdn @ 64k). Ook ik heb het er jaren mee moeten doen. ![]() | |
| | |
| | #22 (permalink) |
| CD Freaks Member Join Date: Oct 2001 Location: Zeeland, The Netherlands
| Nee, een half uur om de kabel te trekken en te maken en 5 minuten om de boel aan de praat te krijgen. In de 5 dagen daarvoor had ik wat anders te doen. Kan gebeuren.
__________________ Mgompie |
| | |
| |
| |
![]() |
| If you can't find where you are looking for, then become a member and get an answer fast! We have thousands of people online every moment of the day to help you! Click here |
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
| |