| |||||||
| Commercial message | |
| | |
| Dutch: De Woonkamer Je eigen plekje op CD Freaks, waar je in het Nederlands over van alles (technisch en niet-technisch) kunt praten. |
![]() |
| | Thread Tools |
| | #1 (permalink) |
| Retired Administrator Join Date: Jul 1999 Location: cyberspace[somewere in holland]
| Is dit waar: ----------- De ziezotec interface-module is ontwikkeld met medewerking van twee japanse studenten die hier hun afstudeeropdracht hebben voltooid. De interface bestaat uit een communicatie device die tot doel heeft de signalen van de Playstation om te zetten naar voor een computer te begrijpen "bits & bites", de interface dient daarom aangesloten te zijn op de seriële poort van een minimaal Pentium 133 Mhz PC. De PC verwerkt de signalen afkomstig van de Sony Playstation en stuurt deze weer terug naar de interface-module die het geheel omzet in beeld en geluid signalen. Het is nu mogelijk om DVD, MP3, Kopie (Backup) spellen, PSX2-Games, etc, etc, af te spelen. Internetten gebeurt daarentegen m.b.v. de PC waarmee met behulp van een CD-Writer een CD kan worden gemaakt die weer op de Playstation afgespeeld kan worden. De PSX-2 Interface is geschikt voor de 1000-5000-7000-9000 serie ! -------------- Of is dit onzin?? http://web.inter.nl.net/users/AT.Holland/psx2_2.htm |
| | |
| | #4 (permalink) |
| CD Freaks Member Join Date: Feb 2000
| Volgens mij is het onzin. Dat zie ik aan 1 woord. namelijk VD!Ik denk dat ze hiermee VCD bedoelen. Want Hoe kun je in godsnaam met een 2X cd-rom speler(PSX) DVD's afspelen. Volgens mij is het gewoon een manier van oplichterij <----------------- Dit zie ik weer aan 1 woord. namelijk : Reserveren!! Cu ![]() |
| | |
| |
| |
![]() |
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
| |