| |||||||
| Commercial message | |
| | |
|
![]() |
| | Thread Tools |
| | #1 (permalink) |
| CD Freaks Rookie Join Date: Jun 2000
| Weet iemend misschien hoe arme, arme ikke met een brander die niet door CloneCD en BlindWrite wordt ondersteund SafeDisc diskjes kan kopieërenIk ben het slachtoffer van een Panasonic/Matsushita CW-7502 Begin niet met koop een nieuwe brander want ik heb gelezen dat het kan ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) |
| CDFreaks Resident Join Date: Mar 2000
| er is een progietje een safedisk unwrapper !!!! op www.gamecopyworld.com dan naar cd media world dan vind je hem wel of gebruik gewoon de cracks !!! ![]() |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Scooby2 kun je de instellingen ff posten. Tijd maakt niet uit want ik deze week iets wat ze REPETITIE WEEK noemen ![]() En ken08 het is heel onhandig om patches te gebruiken. Ooit wel eens gehoord dat je met de C&C: TS 2.0 patch kan zeeven in Skirmish en dat je geen CD-Copy gepatchde exe's kunt updaten ![]() |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Waarom die safedisk proberen mee kopieren? gewoon de crack van www.gamecopyworld.com ![]() de meeste cracks zijn cd copy of fixed exe cracks dan installeer ik gewoon het originele spel dan download ik de crack en kopier ik die in die geinstalleerde map van da spel en als het spel dan opstart weet ik dat die crack.exe werkt en kopieer ik de volledige inhoud van de cd in een tijdelijke map op men harde schijf maar dan vervang ik dus in die map op men harde schijf de originele exe met de crack.exe en bran die dan met dezelfde cd label op een CD en dat werkt altijd !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dat deed ik dus vroeger toen men writer clone cd nie ondersteunde hihihihihi ![]() maar deze methode zoals ik zeg is echt de beste van allemaal dan wel op clone cd na maar dan moet je enkel het spel installeren en spelen !!!! en niet van crack in map kopieren enzo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dan waren er games die de inhoud van de cd nie naar de harde schijf konden zetten dan kopieerde ik eerst met blindread op een CDRW cd het spel dan zijn al die errors (errors = de slecht lezende bestanden die nie naar de harde schijf konden gekopieert worden) uit da spel.en dan kopieerde ik die inhoud in de tijdelijke map het duurde wa langer maar dan toch een perfecte kopie !!!!!!!!!!!!!!! ![]() |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Maar dat doet het niet (hier moet een plaatje komen om dat te bewijze) omdat onze vrieden bij VSO uit de gegevens van mij fikker halen dat hij met de geweldige snelheid van wel 0 speed kan branden(ze zeggen zelufs dat ie DAO MMC RAW ondersteund (was toch iets van RAW pq? correct me if í'm wrong) Daar is CloneCD het trouwens niet mee eens ![]() [This message has been edited by Death-4-Life (edited 19 June 2000).] |
| | |
| | #11 (permalink) |
| CD Freaks Senior Member Join Date: Feb 2000
| Er worden altijd gepatchte updates geplaatst op GameCopyWorld dus dat is ook het probleem niet. Blindwrite kan als het goed is Safedisk kopiëren (correct me if í'm wrong) in SAO (Session At Once). Alleen SecuROM gebruik de subchanneldata dus die moet perse DAO MMC RAW. Iedere brander (na 97 of zo) ondersteund RAW in SAO dus probeer BlindWrite (www.blindwrite.com)..is wel errug buggy maar als het werkt... |
| | |
| | #12 (permalink) |
| <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Death-4-Life: ken08 ik snap dat je heel stoer bent met je plextor of andere brander die ondersteund word, maar Als je een spel gepatched hebt, kun je daarna geen spel update draaien<HR></BLOCKQUOTE> OOOOO wwwwww !!!!!!! rustig aan ik vertekde enkel men mening en daarbij waarom updaten hahahahahaha da is voor geen zak nodig !!! elke versie 1 van alle games werken perfect bij mij !!!! die updates zijn voor geen klote nodig !!!! ik heb elk spel in versie 1 |
| | |
| | #13 (permalink) |
| ken08,ik gebruik zelf ook nooit updates voor spellen, maar die van C&C voegt iets heel handigs toe en dat wil ik wel hebbe, trouwens zo'n hoge versienummer staat altijd wel cool. Begin me nu toch wel heel klote te voelen, WANT overal op het indernet staat dat mijn fikker RUW of in ieder geval SAO kan fikke maar mijn lukt het niet, ligt het misschien aan mijn 4.17 Firmware?[This message has been edited by Death-4-Life (edited 19 June 2000).] |
| | |
| | #15 (permalink) |
| <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by ken08: elke versie 1 van alle games werken perfect bij mij !!!! die updates zijn voor geen klote nodig !!!! ik heb elk spel in versie 1 <HR></BLOCKQUOTE> Wedde dat je UT niet versie 1 heb maar meer zo iets als 3.68 of 4.00 ![]() |
| | |
| |
| |
![]() |
| If you can't find where you are looking for, then become a member and get an answer fast! We have thousands of people online every moment of the day to help you! Click here |
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
| |