| |||||||
| Commercial message | |
| | |
|
![]() |
| | Thread Tools |
| | #31 (permalink) | |
| CDFreaks Resident Join Date: Mar 2001
| Quote:
En alles werkt weer (kijken voor hoelang) ben geen adress kwijt geraakt als jullie nu een nieuw e-mail account aan maken in outlook voor Hotmail kun je je e-mail adressen backuppen en raak je er ook geen kwijt.Zie de kegeltjes in Outlook(foto) Greetings Night Hawk Last edited by NightHawk; 06-07-2001 at 09:45. | |
| | |
| | #33 (permalink) |
| CDFreaks Resident Join Date: Mar 2000 Location: RBurG
| En there's da new Carlo, met da new website ![]() Je gedichten zijn wel leuk Carlo; ook in mijn guestbook heb ik er een gevonden ![]() Euh.. ..ik heb NOG wel alle namen.. ..maar k ga da nie backuppen hoor.... teveel moeite :0
__________________ Grtz JP. |
| | |
| | #34 (permalink) |
| CDFreaks Resident Join Date: Apr 2000
| allé dan een gedichtje ( vers geschreven ) nog een beetje warm ![]() ---------- Nu lig ik hier te huilen en denk ik aan jou Hoe heeft dit mis kunnen gaan? Ik had gewoon nooit verwacht dat 't zo lopen zou Nog nooit heeft zoiets me zoveel pijn gedaan Ik gaf om je, ik hield van jou Wat deed ik verkeerd? Wat is er mis gegaan? Ik weet dat dit de enige mogelijke oplossing is Maar ik heb het er moeilijk mee hoor Ik wil je vasthouden, dat is wat ik nu mis. Als ik 's ochtends wakker word, voel ik me alleen en denk terug aan de tijd Misschien is het wel allemaal te snel gegaan Ik heb wel een hele fijne tijd met je gehad Nu denk ik: Hadden we 't maar rustiger aan gedaan Toch is het moeilijk te begrijpen, wat ik nu voel Ik kan gewoon niet geloven dat het over is Als je echt van me houdt, zet dan door Vecht er dan alsjeblieft voor |
| | |
| | #35 (permalink) |
| CDFreaks Resident Join Date: Mar 2000 Location: RBurG
| hmmz das een mooi gedicht Nu maar hopen dat ab en Alasta je nie gaan fokken he (klinkt als een uitdaging )Maar euh.. ..ik zeg altijd; als het eenmaal uit is geweest moet je er niets meer mee beginnen.. ..gaat 9 vd 10 keer fout ![]()
__________________ Grtz JP. |
| | |
| | #36 (permalink) |
| CDFreaks Resident Join Date: Apr 2000
| ik heb vandaag de ganse dag zonder enig probleem op msn gezeten sommige mensen konden zich aanmelden maar de meeste blijven problemen hebben wat moeten ze doen ? wat is msn van plan ? en van wie de contactlist nog behouden is ( zoals bij mij) heb ik dan gewoon een lucky day gehad ? zoveel vragen weinig antwoorden !!! |
| | |
| |
| |
![]() |
| If you can't find where you are looking for, then become a member and get an answer fast! We have thousands of people online every moment of the day to help you! Click here |
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
| |