| |||||||
| Commercial message | |
| | |
| Dutch: De Woonkamer Je eigen plekje op CD Freaks, waar je in het Nederlands over van alles (technisch en niet-technisch) kunt praten. |
![]() |
| | Thread Tools |
| | #1 (permalink) |
| CDFreaks Resident Join Date: Jan 2000 Location: cdfreaks forum
| Msm down ???? Mmm msm is down hier teminste. Bij andere mensen hetzelfde ? Of is het lokaal ? Ik heb trouwens van mensen die weer er op zijn geweest dat alle email adressen weg zijn bij hun....
__________________ Blah ! |
| | |
| | #3 (permalink) |
| CDFreaks Resident Join Date: Mar 2000 Location: RBurG
| offline bij mij. als al mijn mailadressen weg zijn zou da wel kut zijn ![]() ik weet er nog maar 50 uit me hoofd ofzo.. ..wat moet ik dan met die andere 50 ?!?!? die zijn dan weggggggggg Kut M$
__________________ Grtz JP. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| CDFreaks Resident Join Date: Mar 2001
| Jongens doen jullie dat niet via outlook ??Of via hun site. En jullie moeten misschien een keer leren om af en toe een backup van je Favorieten en je Mail te maken dan raak je geen links/mail adressen meer kwijt.(Dit zit bij bestand, importeren ,exporteren)Dit geld trouwens voor je hele systeem kan het niet vaak genoeg zeggen. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Problem Child Join Date: Apr 2000 Location: @ home
| Hij is al heel de dag down omdat ze aan het upgraden zijn van servers. Had eigenlijk vorige week moeten gebeuren. Het kan zijn dat HEEL je lijst is gedelete Check hier maar verder: http://www.neowin.net/news/archive/00000761.shtml
__________________ Jack Herrer, Nothern Light, Zero, Skunk, Mellow Yellow, Pepe, White Widow, NLX, Katana, Red Haze, Honolulu Haze, Mexican Haze, TurboSkunk, Maroc-6 |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Quote:
Niet via MSN ![]()
__________________ Jack Herrer, Nothern Light, Zero, Skunk, Mellow Yellow, Pepe, White Widow, NLX, Katana, Red Haze, Honolulu Haze, Mexican Haze, TurboSkunk, Maroc-6 | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Originally posted by jpschadde offline bij mij. als al mijn mailadressen weg zijn zou da wel kut zijn ik weet er nog maar 50 uit me hoofd ofzo.. ..wat moet ik dan met die andere 50 ?!?!? die zijn dan weggggggggg Ik bedoelde eigenlijk de e-mail adressen die kun je makelijk backuppen en weer toevoegen aan MSN . Ik ga zo gauw die weer online is kijken waar die die adressen opslaat als je ze dan uit de map copieert en ergens opslaat moet je ze ook terug kunnen zetten.Of staat die lijst op hun server?? |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Op hun server, want als ik bij iemand anders inlog met mijn hotmail krijg ik ook alle users te zien. Dus hij haalt ze van de server ![]()
__________________ Jack Herrer, Nothern Light, Zero, Skunk, Mellow Yellow, Pepe, White Widow, NLX, Katana, Red Haze, Honolulu Haze, Mexican Haze, TurboSkunk, Maroc-6 |
| | |
| | #12 (permalink) |
| CDFreaks Resident Join Date: Mar 2001 Location: melraaH
| Niet getreurd, ik heb dé oplossing namelijk om alle email adressen over te schrijven. Of hopen dat jouw contacten jouw zo aardig vinden dat ze jouw weer toevoegen... Bij mij ook offline...
__________________ Computer upgrades: €hmm.- Internet connection: €50.- p/m Account by CD-F: "free" Knowledge: Priceless |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Administrator Join Date: Feb 2000 Location: On my chair
| Ik heb de oplossing: geen MSN gebruiken ![]() Ok ik heb hem er ook opstaan aangezien het een mooie pager voor mijn PM's op dit forum is maar verder gebruik ik er nix van.... kwist niet eens dat je emailadressen erin kon opslaan ![]() Upgraden van de severs? Gaan ze toch BSD verlaten? ![]()
__________________ Every answer is just a question away... My other hobby is photography. Come take a look at what I do! Help us fighting cancer! Hardware tools: Prime95, Sandra, MemtestX86, MBM, DFT CD/DVD: Smartripper, DVD Decrypter, DVD Shrink, ForceAspi Check your CPU wattage online! Linux: be root || Windows: reboot |
| | |
| | #15 (permalink) |
| CD Freaks Senior Member Join Date: Mar 2000 Location: LowLands
| Backup email-adressen (contacten) Het is toch mogelijk om de emailadressen van je contacten bij Messenger op te slaan. Microsoft heeft de gewoonte om al hun programma's zeer nauw met elkaar te laten samenwerken. Zoals sommigen al gezien zullen hebben, werkt messenger samen met outlook express. Als Messenger online is zie je in het adresboek van Outlook Express ook de emailadrressen en/of nicknames van je contacten bij Messenger (met dat msn-poppetje ervoor). Maak gewoon een backup van dat adresboek en je hebt steeds de emailadressen van je MSN-contacten bij de hand ... greetz
__________________ mensen is misselijk |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Ik heb al vaak gezegd dat mensen meer hun data(mail,links) moeten backuppen wat ik iedere week weer meemaak als systeembeheerder willen jullie niet weten .Maar ja ik lijk wel een roepende in de woestijn. Last edited by NightHawk; 05-07-2001 at 10:24. |
| | |
| | #18 (permalink) | |
| CD Freaks Senior Member Join Date: Mar 2000 Location: LowLands
| Quote:
Bij icq staat je contactlijst dus op je pc'tje en dat is niet zo handig als je vaak op andere pc's werkt. Msn is dus handig voor mensen die vaak op andere pc's werken. Denk hierbij aan studenten die op hun faculteit toch meestal op verschillende pc's werken. MSN is ook handig als je op reis bent en vanuit een internetcafé ff wil chatten met het thuisfront of met andere vrienden ...
__________________ mensen is misselijk | |
| | |
| | #20 (permalink) | |
| CD Freaks Senior Member Join Date: Apr 2001 Location: Eindhoven
| Quote:
__________________ "There is no Saddam Hussein. This guy's name is John Gillnitz. We found him doing dinner theatre in Tulsa." -- Morris Fletcher, Dreamland II (6ABx05) -- | |
| | |
| | #23 (permalink) |
| CDFreaks Resident Join Date: Apr 2001 Location: PaY BaSS
| heb 2 msn's...voor 2 pcs van de 3 die ik hier tegelijk gebruik op men werk...de 3e heeft ICQ...sja vind eigenlijk dat alle contactlists online zouden moeten staan...maarja zo denken ICQ en MSN er niet over...helaas.... 1 van de 2 contactlists kwijt...naja boeiuu...merkt het vanzelf als iemand je wil bereiken...zoniet dan hoef je em ook nie in je list te hebben!
__________________ -=Ik Ben altijd bereikbaar... ...dankzij Ben =- ![]() |
| | |
| | #24 (permalink) |
| CDFreaks Resident Join Date: Apr 2000
| ik was de hele dag online op msn en alle namen stonden nog op mijn lijst ( bij de rest was alles weg) nu deze avond weer problemen de nieuwste versie gedownload nu kan ik er nog steeds niet op .....andere wel maar zonder contactpersonen in hun lijst wat zijn ze aan het uitspoken bij msn ? |
| | |
| |
| |
![]() |
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
| |