| |||||||
| Commercial message | |
| | |
|
![]() |
| | Thread Tools |
| | #2 (permalink) | |
| CDFreaks Resident Join Date: May 2001 Location: Antwerp
| IRC = Internet Relay Chat Quote:
Sorry, ik heb dit gehaalt van een EN website en ik hoop dat je het begrijpt (anders vertaal ik het wel eens).
__________________ The Rewards For Justice Program, United States Department of State, is offering a reward of up to $25 million for information leading directly to the apprehension or conviction of Usama Bin Laden. An additional $2 million is being offered through a program developed and funded by the Airline Pilots Association and the Air Transport Association. SHOULD BE CONSIDERED ARMED AND DANGEROUS | |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Senior (non-technical) Admin Join Date: Mar 2000 Location: Eindhoven, The Netherlands
|
| | #9 (permalink) | |
| Administrator Join Date: Feb 2000 Location: On my chair
| Quote:
Voor jou wel ja ![]()
__________________ Every answer is just a question away... My other hobby is photography. Come take a look at what I do! Help us fighting cancer! Hardware tools: Prime95, Sandra, MemtestX86, MBM, DFT CD/DVD: Smartripper, DVD Decrypter, DVD Shrink, ForceAspi Check your CPU wattage online! Linux: be root || Windows: reboot | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Senior (non-technical) Admin Join Date: Mar 2000 Location: Eindhoven, The Netherlands
| http://www.cdfreaks.com/document.php3?Doc=6 Als...als mensen nu eens...nee ik zeg het niet ![]() En #cdfreaks is wel aangenaam, hoewel ik het af en toe een echt kinderkanaaltje vind...maar ja, dat zal wel aan mij liggen ![]()
| | #11 (permalink) | |
| CDFreaks Resident Join Date: Jun 2001 Location: married
| Quote:
| |
| | |
| | #14 (permalink) |
| CD Freaks Junior Member Join Date: Oct 2001 Location: hierro
| weet iemand mischien iets af van binaries vergeef me als ik het verkeerd schrijf ik hoorde hier net over via telefoon en die gozer heeft een spraakgebrek hoe kom ik daar? ![]()
__________________ to be or not to be |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Quote:
Dat binaries verhaal heeft weer met newsgroups (nieuwsgroepen) te maken, zoek daar maar eens op in dit forum en als je dan nog vragen hebt mag je een nieuwe topic aanmaken.
| | #17 (permalink) | |
| CD Freaks Management Join Date: Aug 1999 Location: CD Freaks HQ
| Quote:
Ze K-linen je niet zonder een reden | |
| | |
| | #21 (permalink) | |
| CD Freaks Management Join Date: Aug 1999 Location: CD Freaks HQ
| Quote:
Ik kan zelf wel iets verzinnen: bijvoorbeeld dat je misschien denkt dat je via IRC snel bestanden toegestuurd krijgt waar een virus in kan zitten. Nou ik zit al zo'n 5 jaar (?) op IRC en ik kan rustig zeggen dat dit dan wel een hoge uitzondering is dat dat gebeurt. Misschien als je je bezig gaat houden met zogenaamde 'warez' activiteiten en chat kanalen gaat bezoeken die voor andere doeleinden worden gebruikt dan het chatten krijg je misschien eerder bestanden toegestuurd. Maar dan nog.... als mensen jouw bestanden willen sturen moet je deze toch nog altijd zelf accepteren. Als jij dus niets wilt ontvangen kies je daar gewoon voor. Als je dan toch iets hebt geaccepteerd geldt hetzelfde als voor e-mail: je hoeft het bestand (de attachment) niet te openen. Het idee dat je via IRC snel een virus oploopt is dus echt een FABELTJE, als iemand er anders over denkt: post hier je mening... | |
| | |
| | #22 (permalink) | |
| CD Freaks Senior Member Join Date: Mar 2000 Location: Kampen de trots van overijssel (ahum)
| Quote:
__________________ Paradise = Getting an blowjob while playing an videogame ------------------------------------------------ Hell = Blue screens in Windows | |
| | |
| | #23 (permalink) |
| CDFreaks Resident Join Date: Feb 2000
| krijg laatste tijd allemaal van die lame waarschuwingen waar zelfs ik zoiezo niet in zou trappen, dus wie wel? ![]() <SrvChk> :Warning! -mIRC users- DO NOT copy/paste any /decode lines, no matter what reason! it is a hack.
__________________ blaat |
| | |
| | #24 (permalink) | |
| Quote:
Maar een beetje nadenken en niet alles zo maar openen en er is geen vuiltje aan de lucht. Als ik mijn creditcardnummer continu ga roepen op straat dan kan ik er ook op wachten totdat iemand daar aankopen op doet...
| | #25 (permalink) | |
| CD Freaks Junior Member Join Date: Mar 2001 Location: Nederland
| Quote:
Als je er nog nooit mee gewerkt heb, is het heel handig 1 virus scanner aan te zetten. Is mij namelijk voorgekomen, dat ik na het afsluiten virussen kreeg. Geef nou ook eerlijk toe je geeft best wel veel informatie weg in je IRC settings. Weet het verder ook niet, want ben zelf ook 1 newbie at IRC. IRC roelt wel moet ik zeggen. | |
| | |
| |
| |
![]() |
| If you can't find where you are looking for, then become a member and get an answer fast! We have thousands of people online every moment of the day to help you! Click here |
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
| |