| |||||||
| Commercial ads | |
| | |
|
![]() |
| | Thread Tools |
| | #3 (permalink) |
| CD Freaks Junior Member Join Date: Oct 2001 Location: hierro
| ik heb nu een BulletProof FTP Server draaien op win me ging het goed maar op win xp niet ik krijg steeds de volgende errors: time-out fout in de verbindings opbouw bij mij is er dan geen levensteken te zien maar bij de andere wel die kan zien dat ik wil inloggen het programma zelf geeft geen errors aan
__________________ to be or not to be |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Retired Admin Join Date: Oct 1999 Location: central NL
| Quote:
Bij de andere is waar dan? De FTP client of een andere server? Misschien ligt het aan mij, maar ik snap je ff niet. ![]() | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Retired Admin Join Date: Oct 1999 Location: central NL
| Dus niemand kan op jouw FTP inloggen, je ziet ook niemand die probeert aan te melden en jij kan ook niet bij die andere z'n FTP op maar hier ziet die andere wel dat jij het probeert. Ok, dit zijn dus als ik het goed begrijp 2 problemen. De 1e is dat jouw FTP niet werkt en het 2e probleem is dat jij niet bij hem kan inloggen. 1e Heb je een netwerk thuis van meerdere pc's? Werk je toevallig met een router ofzo? Welke poort gebruik je voor je FTP server; staat die open? ![]() 2e Wat is de error die je krijgt? Data Socket error ofzo? Probeer het dan eens met "Passive Mode" uit. Ik ga nu ff paasbrunchen.... ![]() |
| | |
| | #11 (permalink) |
| 1e nee ik heb geen netwerk maar 1 pc ,poort 21 ik denk het wel want ik kan wel met ftp mijn homepage downen en upen 2e passive mode stond al uit de error is: fout in de verbindingsopbouw 3e hoe was de paasbrunch ![]() 4e er zijn andere mensen met een ftp server de zelfde software als mij bulletproof daar zien ze wel dat ik probeer in te loggen maar meer ook niet
__________________ to be or not to be Last edited by samsung; 02-04-2002 at 22:55. |
| | |
| | #13 (permalink) |
| probleem opgelost mijn firewall blokkeerde het hele spul ik heb de ip nrs van de geblokte accounts weer vrij gegeven en hij doet het weer het enige wat ik niet snap is als de firewall uitstond blokte hij ook
__________________ to be or not to be |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Senior (non-technical) Admin Join Date: Mar 2000 Location: Eindhoven, The Netherlands
| Re: ftp in xp Quote:
| |
![]() |
| If you can't find where you are looking for, then become a member and get an answer fast! We have thousands of people online every moment of the day to help you! Click here |
| Can't find where you are looking for? Search our knowledgebase! | |
| | |