| |||||||
| Commercial ads | |
| | |
|
![]() |
| | Thread Tools |
| | #1 (permalink) |
| CDFreaks Resident Join Date: Jul 1999 Location: Belgium
| dvd's kopen in de Nederland of Duitsland Aangezien het niet meer mogelijk is om als Belg dvdr's te bestellen via internet en ze in Belgie 3x zoveel kosten ben ik nu op zoek naar een winkel waar je ze persoonlijk kan halen en betalen. Ik ben dus op zoek naar winkels in Nederland of Duitsland tegen de Belgische grens. Heeft er soms iemand adressen hier van? Liefst een waarvan de prijzen zijn zoals cdfreaksshop en cdrwinkel. Hopelijk kan er me iemand helpen. |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| New on Forum Join Date: Sep 2006
| Re: dvd's kopen in de Nederland of Duitsland Quote:
Thnx , jefke | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| CD Freaks Management Join Date: Jul 1999 Location: CD Freaks HQ
| Re: dvd's kopen in de Nederland of Duitsland Bij http://shop.cdfreaks.com kun je in iedergeval in Luxemburg kopen.
__________________ cdfreaks.com [ World's largest CD/DVD community ] Need some help ? Please use our search function first |
| | |
| | #5 (permalink) | |||
cdfreaksshop: Quote:
Bij cdrwinkel Quote:
Maar na lang zoeken heb ik nu toch een webshop gevonden in Duitsland die nog voor normale prijzen verzend naar Belgie. | |||
| | |
| | #6 (permalink) | |
| New on Forum Join Date: Sep 2006
Heb je het adres van deze webshop aub !! | |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Re: dvd's kopen in de Nederland of Duitsland Dat klopt. Maar als je bestelt en kiest voor afhaling, dan krijg je een mail waarin staat dat ze het toch opsturen voor 9,95€ naar Belgie. Probeer anders maar eens met een valse naam en een kleine bestelling, je zal wel zien. Ik heb gisteren mijn bevestiging gehad dat het verstuurd was. |
| | |
| | #10 (permalink) |
| CDFreaks Resident Join Date: Feb 2000
| Re: dvd's kopen in de Nederland of Duitsland Kun je bij cdrwinkel ze zelf niet afhalen? Ik ben zelf ooit bij cdrwinkel geweest maar zijn nu verhuist naar .nl Maar is ook niet zo ver van de .be grens. Schandalig is het gewoon. Alweer een grondige reden om beschaamd te zijn als Belg. Wat is het volgende tax op: * hd's (kun je ook data opslaan) * internet (kun je warez mee afhalen) * pc's (is een middel tot ...) Mja, ik ga gewoon effe naar Aken is max 20 km van mij af ![]() Wat willen ze toch maar invoeren in KLEIN BELGIE. lol |
| | |
| | #11 (permalink) |
| CD Freaks Junior Member Join Date: Aug 2006 Location: Holland
| Re: dvd's kopen in de Nederland of Duitsland Is Belgie niet lid van de EU? Voor degenen die hiermee onbekend zijn: dit is een organisatie die als belangrijkste doel heeft het vrije verkeer der goederen.. Just my 2 eurocents.
__________________ XP Pro SP 2, Dell 8200 (P4 2.0 GHz, 250W PSU), 768MB ram, Gigabyte 6600, IDE 1 MA = 40 GB WD, IDE 1 SL = 160 GB Maxtor, IDE 2 MA = NEC 2510, IDE 2 SL = BenQ 1655 @BCIB |
| | |
| | #12 (permalink) | ||
Ik heb daarvoor gemaild Quote:
| ||
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Retired Admin Join Date: Aug 1999
mja ik kan jullie spijtig genoeg allemaal zeggen, dat die wetteksten voor tax op hd's en pc's en begin 2008 zullen worden doorgevoerd..in belgië toch alleszins...
__________________ |<-=In this business, Respect is not an easy thing to earn from someone, especially from me. Once I see the fear that I demand, I'll think about dishing out some respect. =->| - Visit us @ IRC #cdfreaks - ![]() | |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Banned Join Date: Jun 2005
Afgaand op de datum van je reply's heb je er precies weken lang op moeten wachten lol. Maar beter laat dan nooit, en al zeker voor die prijs. Trouwens, hoe wisten ze naar welk land jou bestelling moest worden opgestuurd? Vermits je belgie niet kan kiezen!! Luxemburg geselecteerd misschien? Of heb je erbij vermeld in je bestelling dat het adres eigenlijk in belgië is? En verder wens ik nog te zeggen dat binnenkort de zwart markt klanten erbij zullen hebben dankzij die debielen in hun apenpak van de wetstraat. En in plaats van bestellingen van 50 a 100 dvdkes zullen het er misschien 600 a 1200 zijn die de mensen zullen aanschaffen uit schrik voor die ZOTTE GEKKE MONGOLISCHE prijsverhogingen taksen die ze ons opleggen in belgië.gr kabster, | |
| | |
| |
| |
![]() |
| If you can't find where you are looking for, then become a member and get an answer fast! We have thousands of people online every moment of the day to help you! Click here |
| Can't find where you are looking for? Search our knowledgebase! | |
| | |