Go Back   Club CDFreaks - Knowledge is Power > Language Dependant > Dutch: De Woonkamer

Commercial message

Dutch: De Woonkamer Je eigen plekje op CD Freaks, waar je in het Nederlands over van alles (technisch en niet-technisch) kunt praten.

Reply

Thread Tools
Old 22-05-2002   #1 (permalink)
Lord of the Strings

dansmug's Avatar

Blonde stoot

Die titel zal wel de aandacht hebben getrokken Nee, serieus, het gaat echt over een blonde stoot. Ze zit bij mij in de les. 'k Zou er wel eens iets willen tegen zeggen, maar wat? Nu denken jullie wschl: "zielig", mààr dit is heel raar, normaal heb ik er geen problemen mee. Tis gewoon dat dit zo'n ferm is. Nu dacht ik gewoon, laat ik er maar een thread van maken en is vragen hoe iemand anders dit doet? Als er een hele hoop volk bij staat? Of nog andere situaties? Oh ja, als er iemand in slaagt van een grappige openinszin te vinden, dan zal ik hem echt zeggen en het resultaat posten. Ik heb gezocht of er over dit onderwerp als was gepost, maar niets gevonden. Als het toch zo is, sluit deze dan maar.

http://www.mandrivaclub.nl

Chat with fellow freakers (and meet the famous Ruff-Next): IRCnet > #cdfreaks (Dutch) & #cdfreaks-int
dansmug is offline   Reply With Quote
Old 22-05-2002   #2 (permalink)
CDFreaks Resident

Mr. Belvedere's Avatar

"Even lachen als je met me uit wilt"

"Ken ik jouw niet van de EO jongerendag" (Niet bruikbaar als dat echt zo is)

Heb ik ook ooit eens gehad .. toen bleef ik maar om die meid heenhangen.. heb er zeker 7 keer gevraagd eens mee uit te gaan , beter leren kennen en zo.. steeds een vaag antwoord.

en na maanden opeens kreeg de rest van de klas het door , en toen hoefde het voor mij ook niet meer

Jaren later zag ik haar terug .. en ergens was ik blij dat dat niet mijn toekomstbeeld was geworden ; sommige vrouwen moeten echt geen leggings meer dragen als ze dat echt niet meer kunnen.

Want to make dvd movie backups? Take the 5-step
or the 2-step process. Fun, fast and free!
Mr. Belvedere is offline   Reply With Quote
Old 22-05-2002   #3 (permalink)
Senior (non-technical) Admin

Da_Taxman's Avatar

Ben niet de persoon om je hiermee te helpen...al die blauwtjes tot op heden...zelfs blauwer dan een smurf..

Quote:
Originally posted by Mr. Belvedere
Jaren later zag ik haar terug .. en ergens was ik blij dat dat niet mijn toekomstbeeld was geworden ; sommige vrouwen moeten echt geen leggings meer dragen als ze dat echt niet meer kunnen.
En bedankt...nu staat dat beeld op me netvlies gebrand...slaap ik vannacht weer niet
  • I do not provide technical support over E-mail or Private Message (emails with such requests will be bounced);
  • Please post your questions as clear as possible, so others can help you get a correct answer sooner;
  • Please use our search, you might get an answer to your question sooner that way;
  • For any forum related issues you can contact me through PM;

• I don't dislike newbies, just lazy people who expect others to do their work for them.
Da_Taxman is offline   Reply With Quote
Old 22-05-2002   #4 (permalink)
The Slutty Professor

Wannez's Avatar

"is het de moeite waard dat ik je versier?"
als ie niet werkt, is ze die moeite niet
Wannez is offline   Reply With Quote
Old 22-05-2002   #5 (permalink)
CD Freaks Management

DoMiN8ToR's Avatar

Volgens mij werkt versieren zowiezo slecht, de vrouwen die ik leuk vind houden er iig niet van als een gozer door het stof gaat voor ze. T beste is denk ik vrij veel ermee praten zonder echt te laten merken dat ze je intresseert (MET JE OGEN VAN DIE BORSTEN AFBLIJVEN!!! :P ). Ook zorgen dat je niet als 'broertje', 'goeie vriend' of andere onzin word gezien (af en toe wat dubbelzinnigs, doch netjes erdoor) en dan moet het vanzelf gaan, gaat het niet vanzelf: NEXT !

Just my 2 cents !

Need some help ? Please use our search function first
DoMiN8ToR is offline   Reply With Quote
Old 22-05-2002   #6 (permalink)
Lord of the Strings

dansmug's Avatar

@Wannes: vind em heel goed, zal het is proberen, tis eens iets anders dan: "Ik heb geen openingszin, maar jij hebt een opening en ik heb zin"

@Tax: zo in de belastingen zitten, trekt dat geen vrouwen aan?

@DoMiN8ToR: ben ook helemaal niet van zin om er voor door het stof te kruipen, zocht gewoon een goeie voor contact te maken. Als ze er mee lacht, yihaa, lacht ze er niet mee, laat dan ook maar, saai doos. En als jij echt jouw ogen van die borsten kan houden -> HOMO

Toch bedankt voor de tips allemaal, zal morgen het vervolg typen

Chat with fellow freakers (and meet the famous Ruff-Next): IRCnet > #cdfreaks (Dutch) & #cdfreaks-int
Old 22-05-2002   #7 (permalink)
CDFreaks Resident

Totibbs's Avatar

Alles komt goed

ach, wees toch niet verdrietig.

weet niet hoe oud je bent, welk os je draait etc (laatste is dus een grap ) en dus hoe serieus het moet worden.

maar vaak houden schoolliefdes toch op als je van school bent. en dus is het eigenlijk verspilde energie.

Mijn ouders vroegen aan het begin van het schooljaar of er "nog leuke meisjes" in de klas zitten. ik zeg: jah 3. 1 met dikke tieten. 1 gewoon aardig. en 1 vet slim.

toen nix van gehoord.
en het voordeel is dat ik 3 meisje heb om naar uit te kijken...

als je zegt dat je verliefd op haar bent, en dat is wederzijds, dan heb je alleen haar. en stel ze is ziek. wat dan?

dus ik zou het maar "geheim" houden. is toch het leukste.

tenzij je al op de uni of hoge zit. dan wordt het missschien wel eens een beetje tijd.

(niet als je in de 1e zit daarvan, maar als je nog wat jaartjes ouwer bent (voordat mensen die daar zitten zich gekwetst voelen. Tax heeft al echt werk geloof ik, die moet dit maar niet lezen. of wel en nog eens bevestigd zien dat ie een uitzondering is)

maar onthoudt:

alles komt goed

Het is al meer dan 2000 jaar goed gegaan. je vind heus wel iemand.

en dat meisje zou best de ware kunnen zijn. maar als je te jong bent, is het zo goed als zeker de ware niet.
Knowledge: Priceless
Totibbs is offline   Reply With Quote
Old 22-05-2002   #8 (permalink)
Administrator

Dee-ehn's Avatar

Mijn tip is: zorg dat je gewoon een beetje met haar aan de babbel komt door je losjes te gedragen. Wees jezelf, geef geen hints etc etc. Het kan zo wel een tijdje duren, maar als ze voor je kiest, dan is het meteen om je persoonlijkheid e.d.

Vrouwen vallen over het algemeen niet voor mannetjes met gladde openingszinnen!

Zorg ook bij een babbeltje dat je veel intresse voor haar toont, haar standpunten kunt begrijpen e.d. Maak jezelf niet te intressant etc etc... you know the dril :P

My other hobby is photography. Come take a look at what I do!

Help us fighting cancer!

Hardware tools: Prime95, Sandra, MemtestX86, MBM, DFT
CD/DVD: Smartripper, DVD Decrypter, DVD Shrink, ForceAspi

Check your CPU wattage online!

Linux: be root || Windows: reboot

Dee-ehn is offline   Reply With Quote
Old 23-05-2002   #9 (permalink)
Banned

Bathurst's Avatar

Geef ze een wat geld voor de telefoon en zeg dat ze je terug moet bellen als ze 18 is. Kicken werkte bij mij altijd wel.
Bathurst is offline   Reply With Quote
Old 23-05-2002   #10 (permalink)
Lord of the Strings

dansmug's Avatar

Ik ken haar van de univ, ze is dus al 18 Maar heb het vandaag dus geprobeerd, maar heb Wannes zijn openingszin toch maar achterwege gelaten. Spijtig misschien, t zag er mij iemand uit die er mee zou kunnen lachen.

Na deze ontmoeting kan ik eigenlijk maar één cliché aanhalen: ne nee hebt ge, ne ja kunt ge krijgen. So, just try. Doe ik ook altijd: heb al vanalles meegemaakt. Als ik nu morgen haar naam nog kan te weten komen

Old 23-05-2002   #11 (permalink)
CD Freaks Senior Member

happy_61's Avatar

ja, maar wat heb je nu gedaan??
ff wat meer uitleg

[edit]
en pics???
[/edit]
happy_61 is offline   Reply With Quote
Old 23-05-2002   #12 (permalink)
CDFreaks Resident

Mr. Belvedere's Avatar

Quote:
Originally posted by happy_61
ja, maar wat heb je nu gedaan??
ff wat meer uitleg

[edit]
en pics???
[/edit]
jah ! we moeten wel wat te evalueren hebben he ?

Old 23-05-2002   #13 (permalink)
Lord of the Strings

dansmug's Avatar

Some more info. Ik stapte dus vandaag op haar af. (Het lot had mij eindelijk een onderwerp in handen gespeeld. Beetje uitleg: Ik ben dit jaar begonnen met voortstuderen, richting informatica. Na zo ongeveer een half jaar had ik door dat dit toch niet mijn ding was en ben ik overgeschakeld naar moderne geschiedenis (ja, het is een groot verschil ) Nu had ik nog wat informatie nodig over welk keuzevak ik zou nemen in tweede zit, want moet dan nog een heel deel vakjes doen ) Heb haar dus gewoon gevraagd welk ik zou nemen. En ze was heel vriendelijk. En ze wist dat ik overgeschakeld was -> positief. Nu morgen nog iets proberen, want dan begint de blok (en heb nog veel te doen )

Pics? sorry guys, heb ik nog niet. Zal proberen, maar beloof niets. En daarbij, foto's zien en ze dan afpakken zeker. Vergeet het maar

Old 23-05-2002   #14 (permalink)
Official CD Freaks Girl

hulp van mij heb je dus al niet meer nodig.
wat je heb gedaan wou ik je ook al vertellen, maar dat hoeft dus al niet meer.
suc6 ermee verder en we horen nog wel hoe het gaat.
Old 23-05-2002   #15 (permalink)
CDFreaks Resident

Upp3rd0G's Avatar

Leuke thread! Ben benieuwd hoe het afloopt. Succes dansmug!

Old 23-05-2002   #16 (permalink)
Lord of the Strings

dansmug's Avatar

Quote:
Originally posted by Upp3rd0G
Leuke thread! Ben benieuwd hoe het afloopt. Succes dansmug!

Ach, tis eens over iets anders dan computers. Hoewel:

Hopelijk geraak ik sneller tussen haar laken, dan het is om Tages te kraken!!

Enfin, iedereen bedankt voor de support. Met zoveel mensen achter mij moet ik er wel iets van maken

Old 23-05-2002   #17 (permalink)
Administrator

Dee-ehn's Avatar

Quote:
Originally posted by dansmug

Ach, tis eens over iets anders dan computers.
Eindelijk, dit soort threads (noem ze maar sociale threads) mist dit forum toch best heel erg erg....

tis maar een hint hoor

My other hobby is photography. Come take a look at what I do!

Help us fighting cancer!

Hardware tools: Prime95, Sandra, MemtestX86, MBM, DFT
CD/DVD: Smartripper, DVD Decrypter, DVD Shrink, ForceAspi

Check your CPU wattage online!

Linux: be root || Windows: reboot

Dee-ehn is offline   Reply With Quote
Old 24-05-2002   #18 (permalink)
Lord of the Strings

dansmug's Avatar

Godverdommemiljaardemilledju. Dacht ik vandaag nog eens met haar te praten. Ik dus super goed uitgekiend dat ik haar zou tegenkomen. Dat lukte en ik liep voor haar, maar er was een vriendin bij haar. Dus ik denk: ff wachten. Awel, tijdens dat denken, flits, in rook opgelost precies. Enfin, ze was dus weg, ik zou haar lang niet zien en had geen info

Liep daar toch wel mijn reddende engel (een moslimmeisje uit mijn richting, aan de losers:laat de racistische opmerking achterwege aub). Ik omschreef mijn venus en vroeg of zij haar naam wist. Yes motherfuckers yes. Met die naam wist ik genoeg (dank aan de univ die het mooie e-mailadressensysteem op basis van de naam heeft bedacht). Heb haar dus juist een mail gestuurd en nu afwachten (hopelijk wordt ik niet vervolgd voor stalken ) Het goede nieuws is dat ik wschl lang moet wachten op antwoord (vrouwen en pc's ) of zelfs geen krijg. Lees: jullie zijn even gerust.

Old 24-05-2002   #19 (permalink)
CDFreaks Resident

Mr. Belvedere's Avatar

En wat stond er nou in de mail ( de naam hoef ik echt niet te weten , maak daar maar kruisjes van )

Ik ben benieuwd .. alhoewel het nu wel vormen van een reality soap begint aan te nemen (Dus gaarne niet elke keer een cliffhanger )

Old 25-05-2002   #20 (permalink)
CDFreaks Resident

bmad's Avatar

ben inderdaad benieuwd hoe dit afloopt hou ons toch vooral op de hoogte en veel SUC6 m8
Old 25-05-2002   #21 (permalink)
Lord of the Strings

dansmug's Avatar

Mr Belvedere, wat doe je mij aan? Stel je voor dat ze dat ooit hier eens zou lezen? Maar ja, jullie hebben mij geholpen dus hier volgt hij dan:

Quote:
Hallo,

Ik ben *******, maar ik ben niet zeker wie jij bent. De persoon die ik zoek:

-heeft mij gisteren uitleg verschaft over de keuzevakken i.v.m. historische teksten
-liep daarstraks juist achter mij en ik wilde haar vragen wie ze was. Als één of ander uitvloeisel van de wet van Murphy was ze plots in het niets verdwenen. Verdere zoekacties leverden niets op. Ik kwam toen dat meisje met de hoofddoek tegen en zij heeft mij deze naam gegeven.
-is het achtste wereldwonder
-blond

Ben jij deze persoon niet -> 1)
Ben jij deze persoon wel -> 2)

1) Sorry voor het storen, ik ben duidelijk mis ingelicht. Weet je dan misschien wie ik wel zoek? Veel suc6 met de examens

2) Yes!!! Ik ben jou wel wat uitleg verschuldigd:
korte versie: je bent misschien wel de mooiste vrouw die ik ooit (in real life?) heb gezien and I wanna get to know you

lange versie: het begon allemaal toen ik overstapte van informatica naar geschiedenis (ja, het is een vreemde keuze). Toen ik de lessen begon te volgen, nam ik natuurlijk eens polshoogte van het vrouwelijk schoon. Op het eerste zicht kon ik toen al zeggen dat het beter was dan informatica met zijn 5 (vijf!) vrouwen. Plots, flash, wie is dat? Jij dus. Waarschijnlijk weet je dit zelf ook wel, maar je bent ongelooflijk knap. Dom als ik was, heb ik niet direct iets gezegd. Tot gisteren. Toen bleek dat je ook nog eens vriendelijk was. Vergeet ik toch wel te zeggen waar ik al dagen mee rondloop (wat niet wilt zeggen dat ik niets wilde weten over die keuzevakken, bedankt daarvoor) En nu moet ik het zelfs nog via mail doen.

Zal dus proberen te typen wat ik eigenlijk wilde zeggen.
Om het met een arrogante vraag te doen:"is het de moeite dat ik je versier". Niet dikkenekkig bedoeld, wil gewoon weten of er any chance is.
Wat ik dus wil weten: - lief?
- verkeerde kant?
- verlangen om vrijgezel te blijven of non te worden?
- of gewoon: gij toch niet zeker?
Sorry voor deze directe vragen, zou het liever anders doen. De werkelijkheid heeft uitgewezen dat het beter is dat ik die dingen op voorhand weet. Indien het antwoord op één of meerdere der vragen ja is, fine, wil ik toch nog zo'n beetje bevriend worden. Zoals gezegd denk ik dat je wel een toffe bent.
Indien op alles nee, yipiekayee. Dan wil ik je echt wel beter leren kennen. Na die rotexamens.

Als je nog iets wil weten (lees: laat me iets weten): mail natuurlijk, of messenger gaat ook, heb er zelfs twee: ********@msn.com dansmug@hotmail.com

Ik hoop dat ik je hiermee niet heb lastig gevallen, als het toch zo is, sorry, maar ik moest iets proberen. Veel moed met leren en geluk met de examens.

Enige commentaar richt je dus maar tot Mr Belvedere, het was op zijn uitdrukkelijk verzoek. En als er nu iemand begint met:"jonge, wat melig", dan moet hij maar eens denken dat "hey, gaan we poepen" niet werkt ... in 60 of 70 % van de gevallen

Old 25-05-2002   #22 (permalink)
CD Freaks Management

DoMiN8ToR's Avatar

Ik ben benieuwd ! Ik vind het wel dapper, ik zou nooit zo'n directe mail durven te sturen. Hopenlijk word het wat, houd ons op de hoogte !

Need some help ? Please use our search function first
DoMiN8ToR is offline   Reply With Quote
Old 25-05-2002   #23 (permalink)
Banned

Lindows's Avatar

He anders vraag Carlo Vaesen ff, dit had toch ook zo'n moeite met zijn liefde, dat ie gedichtjes ging schrijven. Vraag even of je ze mag lenen, en stuur ze een mooi gedicht...
Lindows is offline   Reply With Quote
Old 25-05-2002   #24 (permalink)
New on Forum

Wel humor dat mailtje maar of zij die ook inziet...
Volgende keer beetje beter rekening houden met je doelgroep (blode stoot heeft andere humor dan de gemiddelde cd freaks forum bezoeker).
Veel succes er nog mee!
zwelgje is offline   Reply With Quote
Old 25-05-2002   #25 (permalink)
CDFreaks Resident

Quote:
Originally posted by DoMiN8ToR
NEXT !

whoho een echte ladykiller

Reply

Bookmarks

Thread Tools

Posting Rules