| |||||||
| Commercial message | |
| | |
|
![]() |
| | Thread Tools |
| | #1 (permalink) |
| CD Freaks Junior Member Join Date: May 2006
| ATI Video Card Ik heb een probleem met de Radeon 9100 Pro 128MB. Zelf denk ik dat het aan de driver ligt, dus vroeg ik me af als iemand weet wat de beste catalyst driver hiervoor is... Ik gebruik op het moment catalyst 4.3, maar als ik enkele minuten een spelletje speel, dan valt mijn computer uit. Enig idee? |
| | |
| | #2 (permalink) |
| CDFreaks Resident Join Date: Sep 2003 Location: In front of my monitor.
| Re: ATI Video Card Is de cooler van je card nog wel goed? Het lijkt me geen software probleem maar eerder een oververhitting van hardware waardoor de pc zichzelf uitschakelt... mzzl Dúnedain
__________________ I did not fail, I only found 5000 ways that don't work Power of United Burners Against Cancer Asus M2N-SLi Deluxe NVIDIA nForce® 570 SLI™ MCP AMD Athlon 64 X2 dual core 6000+ Maxtor 500 GB HD intern en WD 500 GB ext 2048 MB Kingston DDRII Ram 800 MHz Ati X1650 silent 512 MB NEC AD7173 DL Brander met Labelflash technology LG gdr8161 DVD Player Windows XP Pro SP2 Multi Lang KPN Experia Box en 3COM Accesspoint Internet Plus Bellen KPN Dell Latitude notebook |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Administrator Join Date: Feb 2000 Location: On my chair
| Re: ATI Video Card Ik had dit probleem ook met mijn Radeon 9700. Niet in spelletjes, maar (lach niet..) in... Word! Welke versie dan ook. Ik heb de ATi drivers vervangen door de Omega Radeon drivers (gratis te hengelen vanaf http://www.omegadrivers.net/) en de problemen waren opgelost. Nu wil ik niet zeggen dat dit de oplossing voor je probleem gaat zijn, maar je zou het eens kunnen proberen. Zoals Dunedain reeds suggeert kan het wel eens verstandig zijn om te controleren of je PC niet oververhit raakt. Spelletjes leggen veelal een grote last op een PC; hierdoor wordt de PC warmer en wordt er meer van de componenten gevraagd. Balanceert je PC bij normaal gebruik op het randje, dan kan dit wel eens goed spreekwoordelijke druppel zijn.
__________________ Every answer is just a question away... My other hobby is photography. Come take a look at what I do! Help us fighting cancer! Hardware tools: Prime95, Sandra, MemtestX86, MBM, DFT CD/DVD: Smartripper, DVD Decrypter, DVD Shrink, ForceAspi Check your CPU wattage online! Linux: be root || Windows: reboot |
| | |
| | #4 (permalink) |
| CD Freaks Junior Member Join Date: May 2006
| Re: ATI Video Card Oké, bedankt voor de reply's met informatie. Was er niet opgekomen dat het wellicht aan mijn cooler zou kunnen liggen, want ik had het probleem al sinds ik mijn videokaart pas gekocht had. Ik nam gewoon aan dat het wel goed zat. Ik zal dus kijken als het ligt aan mijn videokaart, als dit niet het geval is, dan installeer ik ook wel zo'n Omega Radeon Driver. Je weet maar nooit, misschien lost het mijn probleem ook op. |
| | |
| |
| |
![]() |
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
| |