| |||||||
| Commercial message | |
| | |
| Dutch: De Woonkamer Je eigen plekje op CD Freaks, waar je in het Nederlands over van alles (technisch en niet-technisch) kunt praten. |
![]() |
| | Thread Tools |
| | #4 (permalink) |
| Retired Admin Join Date: Aug 1999
| ik snap er niks van ![]()
__________________ |<-=In this business, Respect is not an easy thing to earn from someone, especially from me. Once I see the fear that I demand, I'll think about dishing out some respect. =->| - Visit us @ IRC #cdfreaks - ![]() |
| | |
| | #5 (permalink) |
| CDFreaks Resident Join Date: Apr 2000
| ik snap ook niet waarom iedereen da spel sjiek vind ik heb het 1 keer opgezet is echt een klote game al die rare mannetjes die niet eens weten wat ze het eerst moeten doen je handen wassen voor het eten of moet je je handen wassen voor te gaan douchen volgens mij weet de maker van de spel da zelf niet daarom eeft ie er ne game van gemaakt |
| | |
| | #6 (permalink) |
| CD Freaks Senior Member Join Date: Feb 2001 Location: North of NL
| Ik vind het dus echt helemaal nix maar er zijn slechtere spellen
__________________ http://www.kutzooi.com |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Senior Moderator Join Date: Mar 2000 Location: Utrèg, The Netherlands
| Laat ik het gisteren nou op mijn PC gezet hebben Ik vind het tot nu toe wel geinig. Ben de buurvrouw aan het versieren en naar mijn huis aan het lokken... ![]() Ik heb ook die expansion pack maar daar is niet veel aan volgens mij...
__________________ CDFreaks.com - Independent CD and DVD recording news around the clock!
|
| | |
| | #12 (permalink) |
| Administrator Join Date: Feb 2000 Location: On my chair
| Ik vind het ook nix.. ik ben gek op sim spellen maar deze is te wazig, doelloos (geen duidelijke aantrekkelijk stelling) enz enz.... Is egg iets voor computernerds die graag Big brother kijken... no offence offcourse Ik vraag me eigenlijk af wie ik destijds die cd heb uitgeleend ![]() |
| | |
| | #17 (permalink) |
| CDFreaks Resident Join Date: Mar 2001 Location: melraaH
| Ik vind da $im$ af en toe wel geinig. Ik heb dan 4 grote mensen in mn huis die allemaal werken op 1 na. Vaak gaat er 1 mens heel goed in cariere. De andere 2 sukkelen er wat achteraan en die laatste die niet werkt maakt vrienden. thats it. en het begint dan gauw te vervelen. maar wel geinig. om het af en toe te spelen.
__________________ Computer upgrades: €hmm.- Internet connection: €50.- p/m Account by CD-F: "free" Knowledge: Priceless |
| | |
| | #18 (permalink) |
| CDFreaks Resident Join Date: Mar 2000
| je kan je er heus wel mee amuzeren hoor maar dan op een negatieve wijze ![]() doe het volgende : vorm groep sex ![]() steek daarna alle mensen in een klein kamertje zonder eten en zet dan eten voor de ruit datz e het allen kunnen zien.na een paar dagen krijgen ze honger en vallen ze flauw en maken ze ruzie en gebeuren er meer leuke dingen ![]() |
| | |
| | #21 (permalink) |
| CDFreaks Resident Join Date: Feb 2001 Location: >> Breda <<
| pokke spel. Na de eerste dag was mijn huis al afgebrand en was de man des huizes ontslagen en de vrouw dood gegaan aan de huisbrand. Voor mij dus geen suc6.
__________________ ERROR 2147 : Out of signature inspiration |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Retired Admin Join Date: Oct 1999 Location: central NL
| Ik had er eraf gegooid toen ik zag dat er allemaal "fuzz" over hun lichamen zat toen ze gingen douchen! Ik liet ze dat de hele tijd doen, het vrouwtje dan hè! Maar je zag niks! Nou heb ik gehoord dat daar een patch voor was..... hehe! ![]() |
| | |
| | #24 (permalink) | |
| CD Freaks Senior Member Join Date: Apr 2000 Location: -=DOETINCHEM=-
| Quote:
![]() ![]() | |
| | |
| |
| |
![]() |
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
| |