View Single Post
Old 16-01-2004   #10 (permalink)
Dee-ehn
Administrator

Dee-ehn's Avatar

@Domi: er zijn zeker door politici fouten gemaakt, dat zal niemand ontkennen ("toevallig" stond vandaag in de Metro dat pakweg 75% van de Nederlanders van mening is dat het integratiebeleid gefaald heeft). Een gedeelte is natuurlijk ook te zoeken bij de wrijving tussen verschillende culturen etc etc. Het is natuurlijk wel zo, dat ongeacht wat er ook gebeurd is, dit nooit een moord kan goedpraten....

@Belvedere: de conservatieve meningen van veel allochtonen zorgen idd wel vaker voor problemen, maar dat is bij veel andere Nederlanders (al dan niet echte" Nederlanders) precies hetzelfde. Hier in de omgeving (zuidoostelijke mijnstreek) is dat heel erg duidelijk te zien. De term "parkstad randjongeren" is niet voor niets dagelijks te lezen...

@Marsz-=FX: ik kan je frustraties best begrijpen. Zoals ik al vaker heb gezegd, ben ik nog steeds van mening dat zonder religie de wereld een stuk beter uit zou zien

@81632: Ik ben wel eens benieuwd naar echte getallen... niet dat ik er al te veel waarde aan zal hechten aangezien (over het algemeen) statistieken niet echt te vertrouwen zijn, maar toch....

My other hobby is photography. Come take a look at what I do!

Help us fighting cancer!

Hardware tools: Prime95, Sandra, MemtestX86, MBM, DFT
CD/DVD: Smartripper, DVD Decrypter, DVD Shrink, ForceAspi

Check your CPU wattage online!

Linux: be root || Windows: reboot

Dee-ehn is offline   Reply With Quote