Thread: Blonde stoot
View Single Post
Old 25-05-2002   #21 (permalink)
dansmug
Lord of the Strings

dansmug's Avatar

Mr Belvedere, wat doe je mij aan? Stel je voor dat ze dat ooit hier eens zou lezen? Maar ja, jullie hebben mij geholpen dus hier volgt hij dan:

Quote:
Hallo,

Ik ben *******, maar ik ben niet zeker wie jij bent. De persoon die ik zoek:

-heeft mij gisteren uitleg verschaft over de keuzevakken i.v.m. historische teksten
-liep daarstraks juist achter mij en ik wilde haar vragen wie ze was. Als één of ander uitvloeisel van de wet van Murphy was ze plots in het niets verdwenen. Verdere zoekacties leverden niets op. Ik kwam toen dat meisje met de hoofddoek tegen en zij heeft mij deze naam gegeven.
-is het achtste wereldwonder
-blond

Ben jij deze persoon niet -> 1)
Ben jij deze persoon wel -> 2)

1) Sorry voor het storen, ik ben duidelijk mis ingelicht. Weet je dan misschien wie ik wel zoek? Veel suc6 met de examens

2) Yes!!! Ik ben jou wel wat uitleg verschuldigd:
korte versie: je bent misschien wel de mooiste vrouw die ik ooit (in real life?) heb gezien and I wanna get to know you

lange versie: het begon allemaal toen ik overstapte van informatica naar geschiedenis (ja, het is een vreemde keuze). Toen ik de lessen begon te volgen, nam ik natuurlijk eens polshoogte van het vrouwelijk schoon. Op het eerste zicht kon ik toen al zeggen dat het beter was dan informatica met zijn 5 (vijf!) vrouwen. Plots, flash, wie is dat? Jij dus. Waarschijnlijk weet je dit zelf ook wel, maar je bent ongelooflijk knap. Dom als ik was, heb ik niet direct iets gezegd. Tot gisteren. Toen bleek dat je ook nog eens vriendelijk was. Vergeet ik toch wel te zeggen waar ik al dagen mee rondloop (wat niet wilt zeggen dat ik niets wilde weten over die keuzevakken, bedankt daarvoor) En nu moet ik het zelfs nog via mail doen.

Zal dus proberen te typen wat ik eigenlijk wilde zeggen.
Om het met een arrogante vraag te doen:"is het de moeite dat ik je versier". Niet dikkenekkig bedoeld, wil gewoon weten of er any chance is.
Wat ik dus wil weten: - lief?
- verkeerde kant?
- verlangen om vrijgezel te blijven of non te worden?
- of gewoon: gij toch niet zeker?
Sorry voor deze directe vragen, zou het liever anders doen. De werkelijkheid heeft uitgewezen dat het beter is dat ik die dingen op voorhand weet. Indien het antwoord op één of meerdere der vragen ja is, fine, wil ik toch nog zo'n beetje bevriend worden. Zoals gezegd denk ik dat je wel een toffe bent.
Indien op alles nee, yipiekayee. Dan wil ik je echt wel beter leren kennen. Na die rotexamens.

Als je nog iets wil weten (lees: laat me iets weten): mail natuurlijk, of messenger gaat ook, heb er zelfs twee: ********@msn.com dansmug@hotmail.com

Ik hoop dat ik je hiermee niet heb lastig gevallen, als het toch zo is, sorry, maar ik moest iets proberen. Veel moed met leren en geluk met de examens.

Enige commentaar richt je dus maar tot Mr Belvedere, het was op zijn uitdrukkelijk verzoek. En als er nu iemand begint met:"jonge, wat melig", dan moet hij maar eens denken dat "hey, gaan we poepen" niet werkt ... in 60 of 70 % van de gevallen

http://www.mandrivaclub.nl

Chat with fellow freakers (and meet the famous Ruff-Next): IRCnet > #cdfreaks (Dutch) & #cdfreaks-int
dansmug is offline   Reply With Quote