Thread: Blonde stoot
View Single Post
Old 24-05-2002   #18 (permalink)
dansmug
Lord of the Strings

dansmug's Avatar

Godverdommemiljaardemilledju. Dacht ik vandaag nog eens met haar te praten. Ik dus super goed uitgekiend dat ik haar zou tegenkomen. Dat lukte en ik liep voor haar, maar er was een vriendin bij haar. Dus ik denk: ff wachten. Awel, tijdens dat denken, flits, in rook opgelost precies. Enfin, ze was dus weg, ik zou haar lang niet zien en had geen info

Liep daar toch wel mijn reddende engel (een moslimmeisje uit mijn richting, aan de losers:laat de racistische opmerking achterwege aub). Ik omschreef mijn venus en vroeg of zij haar naam wist. Yes motherfuckers yes. Met die naam wist ik genoeg (dank aan de univ die het mooie e-mailadressensysteem op basis van de naam heeft bedacht). Heb haar dus juist een mail gestuurd en nu afwachten (hopelijk wordt ik niet vervolgd voor stalken ) Het goede nieuws is dat ik wschl lang moet wachten op antwoord (vrouwen en pc's ) of zelfs geen krijg. Lees: jullie zijn even gerust.

http://www.mandrivaclub.nl

Chat with fellow freakers (and meet the famous Ruff-Next): IRCnet > #cdfreaks (Dutch) & #cdfreaks-int
dansmug is offline   Reply With Quote